Bestuur en commissies

Achter de schermen opereert het huidige bestuur van de vereniging, dat bestaat uit:

Bestuur oktober 2023

Vlnr: Leo van de Burgt, Jan van der Heijden-secretaris, Jos Wilhelmus-penningmeester, Peter van de Ven-vice-voorzitter, Jan van Dijk, Jan Meeuwisse-voorzitter, pater Piet Schellens SCJ-contact, Jan van den Bogaard

U kunt een e-mail sturen naar alle bestuursleden tegelijk: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Commissies
Verder werken nog voor de Vereniging:

Nico Peters, Jos Wilhelmus en Cor van Dijk als redacteuren van de Loopmare  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Oud bestuur
In 2008 is het toenmalige bestuur ook fraai gefotografeerd:

bestuur2008-900

Statuten
De Vereniging is opgericht op 27 december 1950; lees het artikel over de historie. In 1995 werden de statuten hernieuwd: zie de bijlageLoopmare nr. 15 bevatte de agenda van de ledenvergadering, waarin deze statutenwijziging aan de orde werd gesteld.

Adres

Het officiele vestigings- en correspondentieadres van de Vereniging is Bergstraat 4, 5611 JZ Eindhoven